Problémy s doručením objednávky

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.

 

Doručenie Slovenskou poštou

  • Tovar je odoslaný balíkom 1. triedy, doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené poštovým pracovníkom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na Vašu adresu (pokiaľ sa s pracovníkom pošty nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí pracovníkovi pošty s vami spojiť telefonicky, nasleduje pokus o doručenie tovaru na vašu dodaciu adresu. Ak sa v danej dobe nebudete nachádzať na adrese, do schránky vám bude doručené oznámenie o uložení zásielky na vašej dodacej pošte.

 

  • Tovar si môžete vyzdvihnúť na vašej dodacej pošte do 18 dní odo dňa, kedy vám do Vašej schránky bolo doručené oznámenie o uložení zásielky. V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar po 18 dňoch z vašej pošty zaslaný späť na našu adresu.

 

Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodaciu poštu aj nás. E-mail obsahuje aj podacie číslo vašej zásielky, na základe ktorého vám bude balík na pošte vydaný.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať bezplatnú infolinku zákazníckeho servisu Slovenskej pošty na tel. č. 0800 122 413 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.


 

Doručenie kuriérom GLS

  • Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou GLS, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené kuriérom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s vami spojiť telefonicky a nezastihne vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

 

  • Pohyb vašej zásielky je možné sledovať aj prostredníctvom online systému GLS kde zadáte číslo balíka, ktoré vám zašleme spolu s e-mailom v deň odoslania tovaru na vašu adresu.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať infolinku zákazníckeho servisu kuriérskej spoločnosti GLS na tel. č. +421 455 242 515 alebo +421 455 242 519 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.

 

 

  • V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať prosím.

RECENZIE ZÁKAZNÍKOV

"Vždy mi všetko príde v tej najlepšej kvalite."

"...milo prekvapená za prístup a rýchle vybavenie."

"Pyžamá sú nádherné, nad moje očakávanie."

Zobraziť ďalšie recenzie >

NAŠI DOPRAVCOVIA
Tovar vždy v poriadku a včas

Dopravcovia SPS, Slovenská pošta, Zásielkovňa

Na vašom súkromí nám záleží

V Liliane používame súbory cookies, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webu a stránka fungovala správne. Cookies používame tiež na zlepšenie zážitku z vašej návštevy, prispôsobenie analytiky a obsahu návštevníkovi stránky. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko" súhlasíte s využívaním cookies a vyjadrujete súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo prispôsobiť svoje preferencie.

Viac informácií o cookies

Prispôsobiť
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie