Problémy s doručením objednávky - spodného prádla

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.

 

Doručenie Slovenskou poštou

  • Tovar je odoslaný balíkom 1. triedy, doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené poštovým pracovníkom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na Vašu adresu (pokiaľ sa s pracovníkom pošty nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí pracovníkovi pošty s vami spojiť telefonicky, nasleduje pokus o doručenie tovaru na vašu dodaciu adresu. Ak sa v danej dobe nebudete nachádzať na adrese, do schránky vám bude doručené oznámenie o uložení zásielky na vašej dodacej pošte.

 

  • Tovar si môžete vyzdvihnúť na vašej dodacej pošte do 18 dní odo dňa, kedy vám do Vašej schránky bolo doručené oznámenie o uložení zásielky. V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar po 18 dňoch z vašej pošty zaslaný späť na našu adresu.

 

Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodaciu poštu aj nás. E-mail obsahuje aj podacie číslo vašej zásielky, na základe ktorého vám bude balík na pošte vydaný.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať bezplatnú infolinku zákazníckeho servisu Slovenskej pošty na tel. č. 0800 122 413 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.


 

Doručenie kuriérom GLS

  • Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou GLS, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené kuriérom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s vami spojiť telefonicky a nezastihne vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

 

  • Pohyb vašej zásielky je možné sledovať aj prostredníctvom online systému GLS kde zadáte číslo balíka, ktoré vám zašleme spolu s e-mailom v deň odoslania tovaru na vašu adresu.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať infolinku zákazníckeho servisu kuriérskej spoločnosti GLS na tel. č. +421 455 242 515 alebo +421 455 242 519 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.

 

 

  • V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať prosím.

Kontakt Liliana.sk - neváhajte nás kontaktovať prosím, radi vám poradíme

Garantujeme vám 100% vrátenie peňazí v prípade vašej nespokojnosti.

Garantujeme vám 100% spokojnosť! Ak nebudete z akéhokoľvek dôvodu spokojní, zašlite nám tovar späť a my vám ho vymeníme alebo obratom vrátime späť peniaze.

U nás nakupujete bezpečne

Nákup u nás je bezpečný a spoľahlivý. Samozrejmosťou je garancia výmeny a vrátenia tovaru bez udania dôvodu do 14 dní.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info