Ochranné rúška na sklade – odosielame do 24 hodín! ZOBRAZIŤ RÚŠKA >

Problémy s doručením objednávky

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.

 

Doručenie Slovenskou poštou

  • Tovar je odoslaný balíkom 1. triedy, doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené poštovým pracovníkom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na Vašu adresu (pokiaľ sa s pracovníkom pošty nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí pracovníkovi pošty s vami spojiť telefonicky, nasleduje pokus o doručenie tovaru na vašu dodaciu adresu. Ak sa v danej dobe nebudete nachádzať na adrese, do schránky vám bude doručené oznámenie o uložení zásielky na vašej dodacej pošte.

 

  • Tovar si môžete vyzdvihnúť na vašej dodacej pošte do 18 dní odo dňa, kedy vám do Vašej schránky bolo doručené oznámenie o uložení zásielky. V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar po 18 dňoch z vašej pošty zaslaný späť na našu adresu.

 

Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodaciu poštu aj nás. E-mail obsahuje aj podacie číslo vašej zásielky, na základe ktorého vám bude balík na pošte vydaný.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať bezplatnú infolinku zákazníckeho servisu Slovenskej pošty na tel. č. 0800 122 413 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.


 

Doručenie kuriérom GLS

  • Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou GLS, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené kuriérom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

 

  • Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s vami spojiť telefonicky a nezastihne vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

 

  • Pohyb vašej zásielky je možné sledovať aj prostredníctvom online systému GLS kde zadáte číslo balíka, ktoré vám zašleme spolu s e-mailom v deň odoslania tovaru na vašu adresu.

 

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať infolinku zákazníckeho servisu kuriérskej spoločnosti GLS na tel. č. +421 455 242 515 alebo +421 455 242 519 kde vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.

 

 

  • V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať prosím.

Kontakt Liliana.sk - neváhajte nás kontaktovať prosím, radi vám poradíme

Garantujeme vám 100% vrátenie peňazí v prípade vašej nespokojnosti.

Garantujeme vám 100% spokojnosť! Ak nebudete z akéhokoľvek dôvodu spokojní, zašlite nám tovar späť a my vám ho vymeníme alebo obratom vrátime späť peniaze.

U nás nakupujete bezpečne

Nákup u nás je bezpečný a spoľahlivý. Samozrejmosťou je garancia výmeny a vrátenia tovaru bez udania dôvodu do 14 dní.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info