Dámske plavky výpredaj

 vv

  • Využite poštovné ZDARMA!
  • Vianoce 2016
  • Previous
  • Ďalší

Obchodné podmienky

I. Všeobecné ustanovenia

II. Vymedzenie pojmov

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

IV. Storno objednávky

V. Platobné podmienky

VI. Dodacie podmienky

VII. Záručné podmienky a reklamácie

VIII. Výmena tovaru

IX. Vrátenie tovaru a vrátenie peňazí

X. Ochrana osobných údajov


I. Všeobecné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky obchodné vzťahy uzatvorené prostredníctvom systému internetového obchodu www.liliana.sk a bližšie upravujú práva a povinnosti medzi kupujúcim a predávajúcim. Odoslaním, resp. uskutočnením objednávky vyjadruje kupujúci súhlas s obchodnými podmienkami a potvrdzuje, že je s týmito obchodnými podmienkami oboznámený.


II. Vymedzenie pojmov
1. "Kupujúcim" sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala objednávku po vlastnej autorizácii. Kupujúci je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s predávajúcim.

2. "Predávajúcim" sa rozumie M&P SHOPS, s. r. o., Dukl. hrdinov 880/26, 911 05 Trenčín, IČO: 45730245, DIČ: 2023105128, IČ DPH: SK2023105128. Predávajúci je platca DPH.
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde v Trenčíne, oddiel Sro, vložka č. 23532/R.

3. "Objednávkou" sa rozumie vyplnený a odoslaný objednávkový formulár obsahujúci informácie o kupujúcom, objednanom tovare z ponuky obchodu a cene tohto tovaru alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho obsahujúci uvedené informácie. Za platnú sa považuje i telefonická objednávka, ktorá bude potvrdená na e-mailovú adresu kupujúceho najneskôr do 24. hod.

4. „Kúpnou zmluvou“ sa rozumie zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim (e-mailom alebo telefonicky).

5. „Tovarom“ sa rozumejú všetky produkty uvedené v ponuke internetového obchodu Liliana.sk. Ceny tovarov uvedené na stránkach internetového obchodu sú uvedené vrátane DPH.


III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu Liliana.sk považované za záväzné.

  • Objednávka musí obsahovať nasledovné údaje:

                - meno a priezvisko kupujúceho
                - adresu kupujúceho
                - druh, množstvo a cenu tovaru
                - telefonický a e-mailový kontakt

2. Kupujúci sa zaväzuje v objednávke uvádzať pravdivé a úplné údaje. Každá objednávka je po odoslaní potvrdená e-mailovou správou, v ktorej máte možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ sa v objednávke vyskytla nejaká chyba, bezodkladne nás kontaktujte.

3. Ako doklad o kúpe tovaru predávajúci zasiela faktúru v elektronickej forme (slúži zároveň ako záručný a dodací list) vo formáte PDF na e-mailovú adresu kupujúceho. Elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe. Ak ste od nás neobdržali elektronickú faktúru, kontaktujte nás prosím.


IV. Storno objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru, a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Kupujúci je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno a priezvisko, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného tovaru. Za zrušenie objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky. V prípade, že kupujúci uhradil predávajúcemu kúpnu cenu za objednávku, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu prevodom na bankový účet kupujúceho v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.

Objednávku je možné stornovať len do dňa, kedy predávajúci odošle objednaný tovar na adresu kupujúceho.

Predávajúci má právo stornovať objednávku v prípade vypredania zásob alebo nedostupnosti objednaného tovaru. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.


V. Platobné podmienky
1. Po uskutočnení objednávky bude na váš e-mail zaslané potvrdenie objednávky spolu s potrebnými údajmi na platbu.

2. Ponúkame tieto možnosti platby na území Slovenskej republiky:

  • Platba v hotovosti prostredníctvom dobierkovej služby Slovenskej pošty alebo prostredníctvom dobierkovej služby kuriérskej spoločnosti UPS. V obidvoch prípadoch platíte za tovar až pri jeho prevzatí od doručovateľa.
  • Platba vopred bankovým prevodom na účet predávajúceho:

                Banka: Československá obchodná banka a.s. (ČSOB)
                Bankový účet: 4011973690/7500
                Variabilný symbol: číslo vašej objednávky
                Konštantný symbol: 0008

Ak neobdržíme platbu na náš bankový účet do 14 dní od objednania, bude objednávka automaticky zrušená (stornovaná).

3. Ceny uvedené na stránkach internetového obchodu sú konečné ceny, uvedené vrátane DPH.

4. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. Doba doručenia tovaru sa pri bezhotovostnej platbe predlžuje o čas kedy bude platba pripísaná na účet predávajúceho.


VI. Dodacie podmienky
1. Predávajúci zasiela tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe odo dňa potvrdenia objednávky, obvykle do 6 pracovných dní, najneskôr však do 8 pracovných dní. Uvedená doba dodania je len informatívna. Vychádza z predpokladaných dodacích lehôt:

  • a) prepravných firiem, v našom prípade Slovenskej pošty a kuriérskej spoločnosti UPS
  • b) v prípade veľkého záujmu o tovar, keď výrobca nestíha s produkciou vybraných produktov, môže prísť k neskoršiemu dodaniu tovaru. V takom prípade príjmite prosím naše ospravedlnenie. O neskoršom dodaní alebo vypredaní tovaru budete informovaní. Ďakujeme za pochopenie.

Kupujúci súhlasí, že doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude kupujúci včas informovaný predávajúcim.

2. Pri objednávkach s vyššou hodnotou môže predávajúci overiť e-mailom alebo telefonicky správnosť obsahu objednávky pred jej odoslaním kupujúcemu.

3. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny.

4. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim od doručovateľa - Slovenskej pošty alebo kuriéra UPS.

5. Poštovné náklady

Doručenie tovaru Slovenskou poštou

Platba vopred bankovým prevodom
- predávajúci si účtuje poplatok vo výške 3,40 €
- pri objednávke nad 56,90 € má kupujúci poštovné ZDARMA a poplatok za dodanie Slovenskou poštou neplatí

Dobierka:
- predávajúci si účtuje poplatok vo výške 4,20 €
- pri objednávke nad 56,90 € má kupujúci poštovné ZDARMA a poplatok za dodanie Slovenskou poštou neplatí

Doba a spôsob doručenia:
Tovar je odoslaný balíkom / listom 1. triedy, doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od odoslania tovaru predávajúcim. Ak sa v danej dobe nebudete nachádzať na adrese, do schránky vám bude doručené oznámenie o uložení zásielky na vašej dodacej pošte.

Tovar si môžete vyzdvihnúť na vašej dodacej pošte do 18 dní odo dňa, kedy vám do vašej schránky bolo doručené oznámenie o uložení zásielky. V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar po 18 dňoch z vašej pošty zaslaný späť na našu adresu. V takomto prípade vrátenia zásielky predávajúcemu, je po dohode možné opäť zaslať tovar kupujúcemu. Náklady na opätovné doručenie zásielky kupujúcemu znáša kupujúci.

Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícii, kontaktujte prosím nás (zistíme kde sa vaša zásielka nachádza) aj svoju dodaciu poštu. E-mail obsahuje aj podacie číslo vašej zásielky, na základe ktorého vám bude balík na pošte vydaný.

V prípade potreby bližších informácií o zásielke, neváhajte kontaktovať bezplatnú infolinku zákazníckeho servisu Slovenskej pošty na tel. č. 0800 122 413 kde Vám ochotne podajú informácie o stave vašej zásielky.


Doručenie kuriérom UPS

Platba vopred bankovým prevodom:
- predávajúci si účtuje poplatok vo výške 3,09 €
- pri objednávke nad 56,90 € má kupujúci poštovné ZDARMA a poplatok za dodanie kuriérom spoločnosti UPS neplatí

Dobierka:
- predávajúci si účtuje poplatok vo výške 3,89 €
- pri objednávke nad 56,90 € má kupujúci poštovné ZDARMA a poplatok za dodanie kuriérom spoločnosti UPS neplatí

Doba a spôsob doručenia:
Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou UPS, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru predávajúcim. Oznámenie o príchode zásielky vám bude oznámené kuriérom na vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar vám bude následne doručený na vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s vami spojiť telefonicky a nezastihne vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar zaslaný späť na našu adresu. V takomto prípade vrátenia zásielky predávajúcemu, je po dohode možné opäť zaslať tovar kupujúcemu. Náklady na opätovné doručenie zásielky kupujúcemu znáša kupujúci.

6. Nevyzdvihnutie zásielky na dobierku
V prípade, že si kupujúci neopodstatnene a neodôvodnene neprevezme zásielku na dobierku na pošte alebo od kuriéra, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy, nakoľko je kupujúci vždy informovaný o potvrdení a stave objednávky.
Takému kupujúcemu odmietame v budúcnosti poslať ďalšiu objednávku bez platby vopred.

7. Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru a je vybavovaná po častiach, poštovné sa platí iba raz.

8. V prípade, že kupujúci nejaví ochotu k spolupráci, je predávajúci po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.

9. V prípade adresy doručenia v inej krajine ako SR, je cena stanovená podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty pre medzinárodný styk.


VII. Záručné podmienky a reklamácie

1. Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov.

2. Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.

3. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu (najneskôr nasledujúci deň po jeho prevzatí) informovať predávajúceho o zistených závadách. Neskoršie reklamácie zjavných závad nebudú predávajúcim uznané.

4. Ku každej objednávke predávajúci zasiela na e-mailovú adresu kupujúceho faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Táto elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe.

5. Práva a povinnosti kupujúceho sa vo veciach neupravených týmito podmienkami riadia podľa Občianskeho zákonníka.

6. Reklamáciu tovaru môže kupujúci uplatniť odoslaním na adresu predávajúceho:
                 M&P SHOPS, s. r. o.
                 Dukl. hrdinov 880/26
                 911 05 Trenčín

7. Predávajúci ručí kupujúcemu za odoslanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby, za cenu tovaru v čase objednávky, za kvalitné zabalenie tovaru a za dodanie správneho tovaru.

8. Predávajúci neručí kupujúcemu za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú poštou alebo kuriérom (alebo udaním nesprávnej adresy kupujúceho), za prípadné nedodanie tovaru (vinou dodávateľa), za poškodenie zásielky zavinené poštou alebo kuriérskou spoločnosťou (v takom prípade je nutné uplatňovať reklamáciu priamo na pošte alebo u kuriérskej spoločnosti).

9. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, používaním alebo ošetrovaním výrobku.


10. POSTUP PRI REKLAMÁCII:
1.) Kupujúci je povinný popis zistenej závady s číslom objednávky, zaslať prostredníctvom formulára na Odoslanie reklamácie bezodkladne po tom, čo závadu zistil.

2.) Poškodený tovar je kupujúci povinný zaslať až na výzvu predávajúceho na svoje náklady.

3.) Predávajúci dodá vymenený tovar kupujúcemu na svoje náklady.

4.) Ak kupujúci pri preberaní tovaru od pošty alebo kuriéra zistí, že obal dodaného tovaru je poškodený, nie je povinný tovar prevziať.

5.) Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodeniu obalu prevziať, je povinný toto prevzatie potvrdiť pracovníkovi pošty alebo kuriérovi až po skontrolovaní tovaru.

6.) Reklamácia vrátane odstránenia závady bude vybavená najneskôr do 30 dní od doručenia zásielky predávajúcemu, prípadne v termíne, na ktorom sa kupujúci s predávajúcim dohodne.


VIII. Výmena tovaru
1. Pokiaľ vám tovar nevyhovuje svojou veľkosťou, vymeníme vám ho za iný. Tovar v internetovom obchode Liliana.sk je možné vymeniť do 14 dní od prevzatia tovaru.

2. Náklady na výmenu tovaru znáša kupujúci.

3. POSTUP PRI VÝMENE:
1.) Kupujúci je povinný oznámiť výmenu tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostredníctvom formulára Výmena / Vrátenie tovaru, kde uvedie číslo objednávky, množstvo a popis vráteného tovaru (názov, farbu, veľkosť, cenu) a popis tovaru, ktorý žiada na výmenu (názov, farbu, veľkosť, cenu).

2.) Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva a visačiek). UPOZORNENIE: ak zákazník nevráti tovar s kompletným príslušenstvom (napr. pri plavkách bude chýbať obal alebo vešiak, pri podprsenke obal/krabica), výmena, resp. vrátenie tovaru mu nebude uznané. Ak zákazník vráti podprsenky, alebo plavky zaslané v bublinkovej obálke (a nie v tvrdej krabici), výmena, resp. vrátenie tovaru mu nebude uznané. Pri poškodení originálnej krabičky zaniká kupujúcemu právo na výmenu tovaru! Krabičky a visačky obsahujú viditeľné aj skryté hologramy, ochranné známky originality tovaru preto to nie je len obal tovaru, ale jeho súčasť.

3.) Vymieňaný tovar zasiela kupujúci na adresu predávajúceho doporučene (pre doklad o odoslaní), nie dobierkou. Upozorňujeme, že zásielky odoslané na dobierku nepreberieme.

4.) Tovar zasielaný na výmenu odporúčame poistiť.

5.) Doklad o zaslaní tovaru predávajúcemu je kupujúci povinný uschovať.

6.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru (napr. vhodným obalom pre zasielanie vystuženej podprsenky je krabica a nie obálka). Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.

4. Na vyžiadanie je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať na jeho e-mailovú adresu faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorú obdržal s objednávkou.

5. Za výmenu si je predávajúci oprávnený účtovať poštovné a balné vo výške 2,89 € . Táto výška poštovného a balného platí pri odoslaní tovaru Slovenskou poštou balíkom 1. triedy. V prípade žiadosti kupujúceho môže predávajúci odoslať vrátený tovar prostredníctvom kuriéra UPS. Za takýto druh dopravy si predávajúci účtuje poštovné a balné vo výške 3,39 €.

6. Objednaný tovar (nohavičky, tangá, plavky) je kupujúci povinný skúšať na spodnú bielizeň, aby boli dodržané základné hygienické podmienky.

7. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť výmenu tovaru, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho. Náklady na spätné odoslanie tovaru znáša kupujúci.


IX. Vrátenie tovaru a vrátenie peňazí
1. V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo od uzavretej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby v uvedenej lehote doručil predávajúcemu odstúpenie od zmluvy prostredníctvom formulára Výmena / Vrátenie tovaru.

2. Kupujúci neuhrádza žiadny manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy.

3. Za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

4. POSTUP PRI VRÁTENÍ:

1.) V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný oznámiť vrátenie tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostredníctvom formulára Výmena / Vrátenie tovaru, kde uvedie tento, alebo podobný jednoznačný text: „Odstupujem od zmluvy zo dňa DD.MM.RRRR, číslo objednávky, popis tovaru (názov, farba, veľkosť, cena) a požadujem vrátenie uhradenej čiastky za tovar na účet (uveďte prosím číslo účtu/kód banky)“.

2.) Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva a visačiek). UPOZORNENIE: ak zákazník nevráti tovar s kompletným príslušenstvom (napr. pri plavkách bude chýbať obal alebo vešiak, pri podprsenke obal/krabica), výmena tovaru mu nebude uznaná. Ak zákazník vráti podprsenky, alebo plavky zaslané v bublinkovej obálke (a nie v tvrdej krabici), výmena tovaru mu nebude uznaná. Pri poškodení originálnej krabičky zaniká kupujúcemu právo na výmenu tovaru! Krabičky a visačky obsahujú viditeľné aj skryté hologramy, ochranné známky originality tovaru preto to nie je len obal tovaru, ale jeho súčasť.

3.) Vymieňaný tovar zasiela kupujúci na adresu predávajúceho doporučene (pre doklad o odoslaní), nie dobierkou. Upozorňujeme, že zásielky odoslané na dobierku nepreberieme.

4.) Tovar zasielaný na výmenu odporúčame poistiť.

5.) Doklad o zaslaní tovaru predávajúcemu je kupujúci povinný uschovať.

6.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru (napr. vhodným obalom pre zasielanie vystuženej podprsenky je krabica a nie obálka). Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.

5. Na vyžiadanie je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať na jeho e-mailovú adresu faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorú obdržal s objednávkou.

6. Objednaný tovar (nohavičky, tanga, plavky) je kupujúci povinný skúšať na spodnú bielizeň, aby boli dodržané základné hygienické podmienky.

7. Darčekové poukážky späť neberieme a nie je možné vymeniť ich za hotovosť.

8. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho.


X. Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu Liliana.sk týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov získanými pri objednávaní tovarov, zaobchádza v zmysle „Zákona č. 428/2002 Z.Z. o ochrane osobných údajov“. Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom. Pri súhlase zákazníka môžu byť použité na účely spojené s propagáciu internetového obchodu Liliana.sk a zasielanie informácií o tejto stránke.

 

Upozornenie: chyby a omyly v názvoch, popisoch a zobrazení produktov sú vyhradené. Ceny produktov vo výške 0,00 EUR sú neplatné. Ponuka platí len do vypredania zásob. Údaj o počte produktov k dispozícii na internete je len informatívneho charakteru.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.1.2014.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.

Internetový obchod Liliana.sk prevádzkuje spoločnosť M&P SHOPS, s. r. o., zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde v Trenčíne, oddiel Sro, vložka č. 23532/R.

 

Copyright © 2014 Liliana.sk. Všetky práva vyhradené.

Vložte váš e-mail a zaregistrujte sa do nášho newslettra. Neujdu vám žiadne zľavy a novinky. Ďakujeme.

Garantujeme vám 100% vrátenie peňazí v prípade vašej nespokojnosti.

Garantujeme vám 100% spokojnosť! Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a nie je to len frázou. Reklamácie riešime do 24 hodín. V prípade akejkoľvek nespokojnosti vraciame peniaze späť zaslaním na váš účet.

U nás nakupujete bezpečne

U nás nakupujete bezpečne, spoľahlivo a s istotou. Samozrejmosťou je garancia na výmenu a vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní po obdržaní zásielky.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info